Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gotfryd
Muminek
Dołączył: 11 Sty 2008
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 0:24, 17 Sty 2008 Temat postu: Jak magiem potężnym zostać... |
|
|
Czy wiecie, że mag w Warhammerze może mieć nawet 8 Magii i jakieś 10 kostek do dyspozycji przy rzucaniu zaklęcia?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Ranok
Ass Kicker
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 0:26, 17 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
własnie obliczam prawdopodobieństwo przekleństwa Tzeentcha... :/
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gotfryd
Muminek
Dołączył: 11 Sty 2008
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 0:27, 17 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Nikt nie każe tych wszystkich kostek używać.
Poza tym, wysoka Magia pomaga w czarowaniu nei tylko dając kostki - vide Splatanie Magii, albo czary typu Ognista Kula, których efekty zależą od wartości tej cechy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ranok
Ass Kicker
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 0:29, 17 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
tjaaaaaaaaaaaa....
to podziel się wiedzą jak uzyskać więcej niż 4 Magii bez używania kariery Wysokiego Maga Eflów z home rulsów
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gotfryd
Muminek
Dołączył: 11 Sty 2008
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 0:42, 17 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Na początek, bierzemy chowańca z cechą, która zwiększa nam Magię o jeden. To już pięć.
Następnie Piętno Tzeentcha - kolejne plus jeden. Do tego mutacja Magiczna Moc - tak samo.
To siedem.
Do tego możemy łyknąć Miksturę Magicznej Mocy - w ten sposób uzyskamy kolejny punkt, co prawda czasowo, ale zawsze
To chyba maksimum cechy Magia.
Można jednak zdobyć więcej kostek do rzucenia czaru (w zasadzie takie ilości przydają się tylko przy rytuałach). Na przykład Kamień Magicznej Mocy da nam dodatkowe dwie Jest jeszcze kilka innych podobnie działających dupereli, których nie chce mi się teraz szukać
I tak to właśnie wygląda
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ranok
Ass Kicker
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 9:23, 17 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Ale jeśli dobrze pamiętam to mutacja - MAgiczna Moc sprawia że kiedy uzyskasz Magię na 5 to implodujesz czy cóś...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gotfryd
Muminek
Dołączył: 11 Sty 2008
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 10:12, 17 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Nie, to Gift of Magic - jeden z Darów Tzeentcha - sprawia że wybuchasz.
Mutacyjka jest bezpieczna
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ranok
Ass Kicker
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 10:30, 17 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
tjaaaa...
nadal pozstaje problem że trzba mieć jakąś mutację a wszyscy wiemy jak radośni mogą być MG jeśli idzie o mutacje
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gotfryd
Muminek
Dołączył: 11 Sty 2008
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 10:47, 17 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Dla BN-a to nie problem
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ranok
Ass Kicker
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 11:03, 28 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Co mnie obchodzą Bn-i ???
JA chcem potężnym magiem zostac... (co ja plote ????)
Pozstaje tylko profesja "autorska" z tego radosnego pdfa który mamy
+ 6 do Magii             
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kamil'o
Ukochany MG
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wessex
|
Wysłany: Sob 16:37, 27 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
u mnie to zalezy ode mnie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|