Forum www.warhammerfrpg.fora.pl Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Jak magiem potężnym zostać...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.warhammerfrpg.fora.pl Strona Główna -> Pomoce naukowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gotfryd
Muminek



Dołączył: 11 Sty 2008
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 0:24, 17 Sty 2008    Temat postu: Jak magiem potężnym zostać...

Czy wiecie, że mag w Warhammerze może mieć nawet 8 Magii i jakieś 10 kostek do dyspozycji przy rzucaniu zaklęcia? Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Ranok
Ass Kicker



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 0:26, 17 Sty 2008    Temat postu:

własnie obliczam prawdopodobieństwo przekleństwa Tzeentcha... :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Gotfryd
Muminek



Dołączył: 11 Sty 2008
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 0:27, 17 Sty 2008    Temat postu:

Nikt nie każe tych wszystkich kostek używać.

Poza tym, wysoka Magia pomaga w czarowaniu nei tylko dając kostki - vide Splatanie Magii, albo czary typu Ognista Kula, których efekty zależą od wartości tej cechy Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Ranok
Ass Kicker



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 0:29, 17 Sty 2008    Temat postu:

tjaaaaaaaaaaaa....
to podziel się wiedzą jak uzyskać więcej niż 4 Magii bez używania kariery Wysokiego Maga Eflów z home rulsów Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Gotfryd
Muminek



Dołączył: 11 Sty 2008
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 0:42, 17 Sty 2008    Temat postu:

Na początek, bierzemy chowańca z cechą, która zwiększa nam Magię o jeden. To już pięć.
Następnie Piętno Tzeentcha - kolejne plus jeden. Do tego mutacja Magiczna Moc - tak samo.
To siedem.
Do tego możemy łyknąć Miksturę Magicznej Mocy - w ten sposób uzyskamy kolejny punkt, co prawda czasowo, ale zawsze Wink

To chyba maksimum cechy Magia.

Można jednak zdobyć więcej kostek do rzucenia czaru (w zasadzie takie ilości przydają się tylko przy rytuałach). Na przykład Kamień Magicznej Mocy da nam dodatkowe dwie Smile Jest jeszcze kilka innych podobnie działających dupereli, których nie chce mi się teraz szukać Razz

I tak to właśnie wygląda Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Ranok
Ass Kicker



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 9:23, 17 Sty 2008    Temat postu:

Ale jeśli dobrze pamiętam to mutacja - MAgiczna Moc sprawia że kiedy uzyskasz Magię na 5 to implodujesz czy cóś...
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Gotfryd
Muminek



Dołączył: 11 Sty 2008
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 10:12, 17 Sty 2008    Temat postu:

Nie, to Gift of Magic - jeden z Darów Tzeentcha - sprawia że wybuchasz.

Mutacyjka jest bezpieczna Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Ranok
Ass Kicker



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 10:30, 17 Sty 2008    Temat postu:

tjaaaa...

nadal pozstaje problem że trzba mieć jakąś mutację a wszyscy wiemy jak radośni mogą być MG jeśli idzie o mutacje Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Gotfryd
Muminek



Dołączył: 11 Sty 2008
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 10:47, 17 Sty 2008    Temat postu:

Dla BN-a to nie problem Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Ranok
Ass Kicker



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 11:03, 28 Sty 2008    Temat postu:

Co mnie obchodzą Bn-i ???

JA chcem potężnym magiem zostac... (co ja plote ????)

Pozstaje tylko profesja "autorska" z tego radosnego pdfa który mamy Razz

+ 6 do Magii Very HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Kamil'o
Ukochany MG



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wessex

PostWysłany: Sob 16:37, 27 Wrz 2008    Temat postu:

u mnie to zalezy ode mnie Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.warhammerfrpg.fora.pl Strona Główna -> Pomoce naukowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1