Forum www.warhammerfrpg.fora.pl Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Gdzie znaleźć White Wolf Templara ;)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.warhammerfrpg.fora.pl Strona Główna -> Pomoce naukowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gotfryd
Muminek



Dołączył: 11 Sty 2008
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 14:40, 24 Lis 2008    Temat postu: Gdzie znaleźć White Wolf Templara ;)

[link widoczny dla zalogowanych]

For Gab Wink

Aczkolwiek, moim zdaniem, można by zacząć używać "oficjalnej" wersji z Tome of Salvation. Wiele różnic nie ma. Chociaż, z drugiej strony, teraz to już i tak nie ma większego sensu Smile

Co do profesji wyjściowych - polecam Knight of the Inner Circle (Mistrz Zakonny). 3 ataki w końcu Smile

A potem Grandmaster - +40WW i fajne zdolności.

Chyba, że idziemy w magikowanie - to wtedy Warrior Priest, też fajna opcja Smile


Ostatnio zmieniony przez Gotfryd dnia Wto 16:53, 25 Lis 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gotfryd
Muminek



Dołączył: 11 Sty 2008
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 15:00, 24 Lis 2008    Temat postu:

Chociaż, o jednym zapomniałem.

Droga Knight of the Inner Circle -> Grandmaster ma pewien haczyk.

Haczykiem tym jest to, że trzeba mieć oficjalnie pozycję w zakonie. A do tego jakieś pierdoły typu zbroja płytowa najlepszej jakości dla Inner Circle'a (4000 sztuk złota, bagatela :p ), tudzież magiczna płytówka i chyba jakaś relikwia dla Granda.

To taki odpowiednik zabijania tego czy tamtego u Slayerów czy picia z Graala dla Bretończyków Smile

Więc może łatwiej będzie wziąć Crusadera - on nie ma, o ile pamiętam, żadnych ekstra-utrudnień przy zmianie profesji.

No i zawsze jest Warrior Priest - nie ma go co prawda w opcjach wyjściowych Templara, ale jak sądzę to dlatego, że jak ktoś pisał Templara to Warior Priesta nie było :p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gabryjel
Rycerz Białego Wilka



Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Middenland

PostWysłany: Pon 15:56, 24 Lis 2008    Temat postu:

Dzięki serdeczne za pomoc i radę
Doceniam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Corwin Reis
Prorok Morra



Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wolfenburg

PostWysłany: Wto 16:41, 25 Lis 2008    Temat postu:

Templar ma dwójkę magii... może być lekki problem bo nie zdarzają się przejścia z profesji "zeroMagicznych" od razu na dwójkę.
JA wybrałbym jednak drogę napierdzielatora.
Jak Wolfmar zacznie próbować mieć wszystko to bedzie miał potem żal do siebie samego że w niczym tak naprawdę nie jest dobry.
A czary Ulryka nie są warte wyrzeczenia sobie 3 ataków Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gotfryd
Muminek



Dołączył: 11 Sty 2008
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 16:46, 25 Lis 2008    Temat postu:

Warrior Priest, a nie Templar Wink

Z magią faktycznie problem, ale co to dla Wolfmara - w końcu on już ma magię na 1, w ramach daru od MG...
Nawet PDków na to nie wydał Rolling Eyes

Droga napierdzielatora dobra, tylko trzeba po pierwsze mieć kasę na wyposażenie, a po drugie, żeby skończyć Inner Circla, trzeba wydać 300 PD na jakże potrzebne rozwinięcia US Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Corwin Reis
Prorok Morra



Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wolfenburg

PostWysłany: Wto 16:48, 25 Lis 2008    Temat postu:

Może potem rzucać młotem na przykład Razz
Albo celnymi ripostami tudzież argumentami. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil'o
Ukochany MG



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wessex

PostWysłany: Wto 19:05, 25 Lis 2008    Temat postu:

Corwin Reis napisał:
Może potem rzucać młotem na przykład Razz
Albo celnymi ripostami tudzież argumentami. Smile


Tak, zamiast oglady i inteligencji bedzie testowal US Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Morgane
(prawie) Cesarzowa



Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Sylvania

PostWysłany: Śro 14:55, 26 Lis 2008    Temat postu:

I może lepiej na tym wyjdzie;P


A kasa na wyposażenie się znajdzie - jedziemy przecież do Tharravil. Kilka dachówek i zbroja jest jego Razz
Weźcie worki, panowie Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gotfryd
Muminek



Dołączył: 11 Sty 2008
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 14:57, 26 Lis 2008    Temat postu:

Tak, jasne, po co się martwić kasą, Goti nam da... Rolling Eyes

Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Morgane
(prawie) Cesarzowa



Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Sylvania

PostWysłany: Śro 14:58, 26 Lis 2008    Temat postu:

Nie musi dawać, weźmiemy sobie sami...Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gotfryd
Muminek



Dołączył: 11 Sty 2008
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 15:00, 26 Lis 2008    Temat postu:

Tak, okradnijmy Gotiego, czemu nie! Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Morgane
(prawie) Cesarzowa



Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Sylvania

PostWysłany: Śro 15:14, 26 Lis 2008    Temat postu:

Od razu "okradnijmy"... Powiedzmy, że to rekompensata za straty moralne związane z poznaniem Dziadka Shocked
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gotfryd
Muminek



Dołączył: 11 Sty 2008
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 15:16, 26 Lis 2008    Temat postu:

A kto zrekompensuje straty Gotiemu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Morgane
(prawie) Cesarzowa



Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Sylvania

PostWysłany: Śro 15:18, 26 Lis 2008    Temat postu:

Bierz złoto, zabawimy sięVery Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Morgane
(prawie) Cesarzowa



Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Sylvania

PostWysłany: Śro 15:21, 26 Lis 2008    Temat postu:

Żeby było jasne, ja swoje szkody wyceniam na wyładowany po brzegi wóz, zaprzężony w dwa mułyVery Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.warhammerfrpg.fora.pl Strona Główna -> Pomoce naukowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1